2015 m. sausio 14 d., trečiadienis

Savaitgalis Druskininkuose

Nors ir iki susilaukdami vaikelio mėgome atostogauti, jam gimus dar geriau suprantom, kad poilsis tik dviems tėvams netgi būtinas ir labai svarbus. Apsilankėme ir mes Druskininkuose. Aplankytos vietos, pramogos, kavinės ir praktiški patarimai.

Nuotrauka iš lietuve.lt

Keliavome tarp šv. Kalėdų ir Naujųjų metų, tad buvo pats pikas - laisvų viešbučių nedaug, masažai ar kitos SPA pramogos išgraibstytos, bet nepasaitant to atostogos pasisekė!

Nakvynė:

Internete populiarūs įvairūs paslaugų paketai, kuomet į bendrą kainą įskaičiuota pusryčiai, vakarienės, Spa, SnowArena ir pan. Gal perkant ne tokiu populiaru laiku lengviau suderinti ir rasti laisvų vietų, patikrinome keletą siūlomų variantų - viskas užimta, tad dėliojomės pakeliui.
Pagrindinis mūsų pageidavimas tai bendra dvigulė lova, deja, džiaugėmės gavę laisvą kambarį :)

Viešbutis Ivolita“ (Šv. Jokūbo g. 10) - užsisakėme iš anksto telefonu, kambarys - gražus, švarus, tvarkingas. Kambarius tvarko kasdien, yra rankšluoščiai, mini šaldytuvas, televizorius ir, žinoma, bevielis. Kambariai su dvigulėmis lovomis buvo užimti, bet antra dieną gavome bent jau dvigulę antklodę (nepamenu, bet greičiausiai rezervuojant pamiršau paklausti apie lovą kambaryje). Prie pat durų pasigedau kabyklos viršutiniams drabužiams, bet kambaryje didžiulė spinta.
Vieta puiki, visas miestas pasiekiamas pėščiomis. Važiavome tik į „Eglės“ sanatoriją ir Snow areną.
Pusryčiai įskaičiuoti į nakvynės kainą - buvo ir šiltas omletas su dešrelėmis, visko po truputį, bet dribsnių su pienu ar košės nebuvo.
Mašinų aikštelė nedidelė, bet visus kartus pasistatyti mašiną pavyko. Vis dėl to vienąkart sulaukėme skambučio ir viešbučio ateiti patraukti mašiną.
Kaina: su pusryčiais 200 Lt (57,92 €) + kurorto rinkliava 2 Lt žmogui už naktį (dabar 0,5 €)
Pigiau nei didžiuosiuose viešbučiuose, mažiau žmonių, esam patenkinti, bet kitam kartui išmėgintume kitus variantus.

Daugiau viešbučių (kainos gali skirtis nuo pasirinktos dienos):

• Vila Evelina (M.K.Čiurlionio g. 36) - dvivietis kambarys 35 €, darbo dienomis ir ne sezono metu pigiau.
  • Ivolita (Šv. Jokūbo g. 10) - dvivietis kambarys su pusryčiais 39 €
  • Vila Dalija (Laisvės a. 21/1) - dvivietis kambarys 40 €, darbo dienomis ir ne sezono metu pigiau
  • Senasis Paštas (V.Kudirkos g. 37) - dvivietis kambarys 40 €
  • Draugų namai (šv. Jokūbo g. 12) - dvivietis kambarys 45 €
  • Vila Arnika (M.K.Čiurlionio g. 55) - dvivietis kambarys 45 €
  • The House (M.K.Čiurlionio g. 61) - dvivietis kambarys 47 €
  • Pušynas (Vilniaus al. 3) - dvivietis kambarys su pusryčiais 49 €
  • Violeta (Kurorto g. 4) - dvivietis kambarys su pusryčiais 51 €
  • Art hotel (šv. Jokūbo g. 9) - dvivietis kambarys 52 €
  • Viešbutis AQUA (Vilniaus al. 13) - dvivietis kambarys su pusryčiais 69 €
  • SPA Vilnius Druskininkai (K.Dineikos g. 1) - dvivietis kambarys su pusryčiais 88 €
  • Europa Royale Druskininkai (Vilniaus al. 7) - dvivietis kambarys su pusryčiais 80 €
  • Grand SPA Lietuva (V. Kudirkos g. 45) - dvivietis kambarys su pusryčiais ir apsilankymu SPA centre 93 €

Daugiau viešbučių galima rasti per booking.com, užsisakant viešbučius per čia kainos paprastai būna geresnės.

Restoranai/ kavinės:

„Druskininkų kolonada“ (V. Kudirkos g. 22)
 Atsiliepimas:
Maistas gražus, labai skanus, porcijos didelės 5/5
Kainos kokybės santykis 4,5/5
Aplinka 3,5/5
Kainos nemažos, bet tą atperka porcijos dydis ir pateikimas. Lankosi ir šeimos su vaikais. Vakarais vyksta muzikinė programa.
Sotūs pietūs be arbatpinigių kainavo 45 Lt

DK Lounge (Šv. Jokūbo g. 11)
 Atsiliepimas:
Maistas gražiai patiektas, porcijos mažokos, bet skanu 4/5
Aplinka labai jauki 5/5
Labiau skirta vakarojimui nei vakarieniavimui, valgyti brangu ir porcijos mažos, nors labai gražiai patiekta. Turi vaikiškas kėdutes.
Vynui, užkandėlei, vakarienei su arbatpinigiais išleidome 125 Lt
Valgiaraštis. Daugiau atsiliepimų meniu.lt

Forto dvaras (M.K. Čiurlionio g. 55)
Populiari vieta, žmonių nemažai, ypač savaitgalio vakarais. Nebuvo vietos, tad išėjome. Lankytojų atsiliepimai meniu.lt

The House (M.K.Čiurlionio g. 61)
Labai jauki vieta, jaunatviška. Tik neveikė šildymas, tai buvo vėsoka, bet karštas vynas padėjo sušilti. Mėsainiams su karštu vynu ir arbatpinigiais išleidome 53 Lt.

Coffee inn (Šv. Jokūbo g. 10)
Užsukome kakavos ir saldaus deserto. Skanumynams išleidome 9,5 Lt.

Liko neaplankyti:

Pramogos:

Druskininkuose yra du vandens parkai - didysis Druskininkų vandens parkas ir šiek tiek mažesnis Grand Spa Lietuva Vandens parkas. Kainos praktiškai identiškos ir mažesniame taip pat yra nusileidimo trasų, nemažai pirčių ir mažiau žmonių. Abu jau buvome buvę Akvapark ir šįkart poreikio nejautėm (ir įtarėm, kad bus nemažai žmonių), tai šią pramogą praleidom, bet nuvažiavom į pirtis „Eglės“ sanatorijoje.

„Eglės“ sanatorijos pirtys ir baseinai - nebrangus variantas, kai nenorite grūstis į akvaparkus, bet mielai paplūduriuotumėte mineraliniuose vandenyse ar pasikaitintumėte pirtyje. Yra keli skirtingos temperatūros baseinai su gultais, ar plūdurais vertikaliai pozicijai vandenyje. Burbulinė vonia tik viena ir nedidelė, visi norintys netelpa. Pirtys irgi nedidukės, bet yra po kelias to paties tipo. 1,5 val. įėjimo kaina 20 Lt (5,79 €).

Grand spa procedūros. Siūlo tiek gydomąsias, tiek SPA procedūras. Didelio pasirinkimo tarpšventiniu laiku, neužsisakius iš anksto ir nebuvo galima tikėtis. Pasirinkau viso kūno masažą. Procedūra buvo ilga ir labai maloni, bet kaina vis tiek didelė. Iš pradžių nepavyko pritaikyti mūsų viešbutyje žadėtos nuolaidos, tokia negalioja, bet pritaikė asmeniškai. Sąskaitą faktūrą išrašė, tačiau ši įstaiga nėra medicininių paslaugų sąraše ir draudimas masažo negalėjo kompensuoti. Reziumė, geriau užsisakyti iš anksto, ir pasinagrinėti kainas.

Daugiau procedūrų galite rasti visuose Druskininkuose, štai kelios populiaresnės vietos:

Snow arena

Jau išvykę iš viešbučio paskutinę dieną paskyrėm žiemos sportui ir apsilankėme Snow arenoje. Patirties beveik neturėjom ir mano vyro primygtinu siūlymu užsisakėme ir 1 val. trenerio paslaugą. Viskas mums kainavo: 250 + 250 = 500 Lt.

Nors buvo pirmadienis, žmonių netrūko, ir buvo nemažos eilės prie įrangos nuomos. Reikėjo išmokti viską, tad su treneriu pradėjome nuo visiškai elementarių treniruočių: taisyklinga pozicija, tiesus čiuožimas, stabdymas plūgu ir posūkiai. Pilnai pakako pirmai valandai ir visai dienai :) Net gerai įgudus nuo mokomojo kalnelio, didysis atrodė nemažas įššūkis. Pasiteisino leidimasis nuo pusės kalno prisistabdant posūkiais į šonus, nes keliantis didžiuoju keltuvu nepavyko sėkmingai nulipti ant suledėjusios trąsos.

Buvo atvira tik ilgesnė laukinė trąsa, bet irgi apledėjusi, tad tokiai ekspertei kaip man didelio noro pakartoti nebuvo. Tiesa, lyginant su ankstesniais mėginimais slidinėti, šįkart technika buvo geresnė, suveikdavo stabdymas, o greičio lėtinimas posūkiais padėjo išvengti rimtų kritimų. Kitam kartui norėčiau išbandyti lygumų slidinėjimą, kur nereikia lėkti nuo kalno kaip patrakus, o gali mėgautis lengvais kalneliais. Beje, tik vaikystėje slidinėjusiam vyrui, tiek trenerio pamokymai, tiek pats slidinėjimas patiko ir lėkė kaip patrakęs nuo didžiausio kalno :)

Muziejai:

M. K. Čiurlionio memorialinis muziejus (M. K. Čiurlionio g. 35)
Peržvelgus sekmadienį dirbančių muziejų sąrašą, išsirinkome M.K.Čiurlionio muziejų. Apžiūrėjome namukus ir galeriją, šiek tiek paklausinėjome muziejaus darbuotojų, nes pateikta tik nedidelė santrauka. Darbo laikas: II-VII 11-17 val. Kaina: 4 Lt (1,16 €)

Jau tapo tradicija iš užsienio muziejų parsivešti kokią smulkmenėlę. M.K.Čiurlionio muziejuje irgi galima nusipirkti siuvenyrų. Labiausiai sužavėjo puodeliai su Čiurlionio paveikslais! Būtinai kitąkart grįžę ten nusipirksime. Atminimui įsigyjome magnetukų su mums gražiausiai paveikslais. Dar viena idėja, ką mielai pirkčiau tai dėlionė su Čiurlionio paveikslais! Tikiuosi kada nors atsiras ir toks siuvenyras.

V. K. Jonyno galerija (M. K. Čiurlionio g. 41)
Buvome užrodyti apžiūrėti ir šią galeriją. Nesu modernaus meno mėgėja, tad Jonyno skulptūros įspūdžio nepaliko (esu V. Grybo gerbėja), grafikos darbai, kas kita. Sužinojau, kad mano taip mėgstamos Meškiuko Rudnosiuko iliustracijos yra būtent šio autoriaus darbai.
Įdomesnė buvo papildoma svečių ekspozicija - tai Natalijos Luščinaitės-Krinickienės ir Ramazano Krinicko kūrybos paroda „Šimtmečiui prabėgus... “. Darbo laikas: II-VII 11-17 val. Kaina: 4 Lt (1,16 €)

• Druskininkų miesto muziejus. Dar būtume mielai aplankę, bet dirba tik I-IV 11-17 val.
  • Sovietinių skulptūrų Grūto parkas. Esu buvus.
  • Druskininkų rezistencijos ir tremties muziejus
  • Žako Lipšico memorialinis muziejus (valstybinio Vilniaus Gaono žydų muziejaus padalinys)
  • Muziejus „Girios aidas“ - miško muziejus
  • Vėjo malūnas - privatus skulptūrų parkas
  • Leipalingio vidurinės mokyklos kraštotyros muziejus

Vasarai prie kitų lankytinų vietų galima dar pridėti:

Išlaidos:
  • Masažas 168 Lt
  • Pirtys 40 Lt
  • Slidinėjimas 500 Lt
3 dienų poilsio Druskininkuose kaina 2 žmonėms: 1618 Lt (469 €)

1. Man asmeniškai labiausiai patiko Europa Royale.

2. Super straipsnis, daug naudingos informacijos. Jei domina daugiau naudingų patarimų ir informacijos tai kviečiu apsilankyti www.poilsisdruskininkuose.lt puslapyje. Čia ir lankytinų vietų rasite ir restoranų pasiūlymų ir pramogų :)